 | Re: Czy 14WE jest pociągiem miejskim? |  |
Wysłany: Pią 23:40, 04 Sie 2006 |
|
|
|
Amator napisał: | ... Jest za mało drzwi albo inaczej są za rzadko. Porównując do metra - tam wysiadanie zajmuje chwilkę nawet dla kogoś siedzącego w połowie odcinka między drzwiami. Natomiast w 14WE wysiadanie ciągnie się i ślimaczy. ... . |
Więcej drzwi - lepsza wymiana powietrza z otoczeniem.
Lepsza wymiana powietrza - klima nie wyrabia (nawet gdy działa prawidłowo )
Pozdrówka |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:02, 31 Paź 2006 |
|
|
|
Ilość drzwi jest taka, jaka wynika róznych danych: na jakiej linii ma to jeździć, z ceny, z pochodzenia konstrukcji, a także z przekonań rynkowych (niektórzy myśłą, że wystarczy mało drzwi, bo na zagranicznych zdjęciach np. stadlery mają mało. Sytuacja na dworcu Centralnym powstała na skutek wymuszonego przez nagonkę polityczno-prasową o wożeniu powietrza przeniesienia linii i była przez wielu przewidywana. Celowo spowodowano taka sytuację, by udowodnić konieczność istnienia takiej kolei i była to decyzja nieodpowiedzialna. |
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 23:51, 15 Gru 2006 |
|
|
eMJotKa |
|
|
|
Dołączył: 15 Gru 2006 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: STM |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze, ale sytuacja taka ma miejsce TYLKO na Centralnej- tam "krzyżują" się 2 potoki podróżnych- z kierunku Pruszkowa i jadący do Woli Grzybowskiej.A śmiem twierdzić, że ilośc drzwi jest podyktowana konstrukcją samego kibla z którego został zrobiony 14WE, choć... mogę się mylić...
A odpowiadając na pytanie z tematu- sądzę, że 14WE NIE JEST pociągiem miejskim (tak samo jak EN57). I to nie głównie z powodu ilości drzwi- tylko napędu. W ruchu miejskim, gdzie najważniejsze jest przyśpieszenie (ze wzgl. na małą odległość pomiędzy stacjami) a nie V max. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|