Wysłany: Czw 18:30, 29 Mar 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na razie inaczej się nie da. Kasowniki są drogie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:24, 29 Mar 2007 |
|
|
Sylvie |
|
|
|
Dołączył: 08 Gru 2006 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szanowny Panie Premo. Skoro tak nie lubisz SKM to może zapisz się na forum KM Ja mieszkam w Rembertowie i nie przeszkadza mi, że jeżdżę SKM z mieszkańcami Sulejówka, bo to są tacy sami ludzie jak ja. A miejsce w kolejce jakoś zawsze umiem sobie znaleźć, więc po co robić problemy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:45, 29 Mar 2007 |
|
|
Domka |
|
|
|
Dołączył: 18 Gru 2006 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolega Premo na wszystkich forach prubuje udowodnić że KM jest ,,cacy" a SKM to samo zło ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:53, 30 Mar 2007 |
|
|
Krzys137 |
|
|
|
Dołączył: 08 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domka napisał: | Kolega Premo na wszystkich forach prubuje udowodnić że KM jest ,,cacy" a SKM to samo zło ! |
No to specjalnie dla kolegi Premo:
Świeżutki Flircik KM. Będą mieli w 2008 roku takich 10 każdy po 4 podjednostki, 212 miejsc siedzących i 284 stojących. I w dodatku każdy z nich nie będzie miał nawet złamanej klamki z EN75. Po prostu jeździć nie wysiadać! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:18, 30 Mar 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
takie coś można było kupić. Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2). Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h
A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 9:09, 02 Kwi 2007 |
|
|
Zaraz |
|
|
|
Dołączył: 13 Sty 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: okolice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Premo napisał: | takie coś można było kupić. ... |
Premo napisał: | Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. ... |
To chyba jedyna rzecz, ktore mu się udała. Od tylu lat mówi się o kolei aglomeracyjnej w W-wie. Wreszcie ktoś zobaczył interes w jej zorganizowaniu. Nieważne, że SWÓJ - ważne, że pasażerom pokazał iż można jeżdzić wygodniejszymi i ładniejszymi pociągami. Jak się okazuje pokazał także KM-om, bo sądzę, że bez SKM to o FLIRCIE byśmy czytali w specjalistycznych czasopismach, a nie widzieli na torach.
Premo napisał: | Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2).... |
Policzyłeś ile sekund zarobi taki pociąg pomiedzy przystankami? I pewnie EN-y będzie przeskakiwał górą, żeby być szybciej.
Premo napisał: | Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h. ... |
A czy Energetyka Kolejowa wie co z tym prądem robić?
Ciekawe czy byłbyś skłonny wydać pieniądze na bolid drogowy, żeby jeździć max. sześćdziesiątką.
Premo napisał: | A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę. |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| No może ... | |
Wysłany: Pon 9:45, 02 Kwi 2007 |
|
|
Amator |
|
|
|
Dołączył: 01 Cze 2006 |
Posty: 94 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Premo napisał: | takie coś można było kupić. Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2). Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h
A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę |
To może czasem przejadę się również Flirtem. Muszę także przyzanać, że nowe albo odnowione EN są nawet miłe. Najwięcej daje likwidacja ścianek i zastąpienie ich szybami. A sygnał zamykania zamiast beeeknięcia brzmi jak zciągnięty z WE.
Chciałbym doczekać czasów kiedy KM będzie miała większość takich pachnących nowością składów zamiast rozklekotanych EN i piętrusów wypożyczonych od PR.
Nie rozumiem natomiast co zwykłemu pasażerowi po świetnych parametrach technicznych skoro tory i sieć trakcyjna są takie a nie inne. Gdzie można się rozpędzić do 160kh/h ?
A problem z oddawaniem prądu do sieci jest stary jak sieci trakcyjne - więcej psuje niż z tego porzytku. Zwyczajnie ten prąd nie ma czego zasilać bo inne składy są w obrębie innych sekcji. A do elektrowni odesłać się nie da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:31, 02 Kwi 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Weźcie ludzi głupot nie gadajcie. Mam już dość słuchania że wszystko stało się dzięki SKM. Wspólny bilet to dzieło SKM, FLIRTY też. Nie wspomnę o modernizacjach i szynobusach. Na razie SKM to 6 kibli i 1 linia. Chciałbym dodac że to wszystko zostało zaplanowane jeszcze przed uruchomieniem SKM i KM tylko realizuje swój plan |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:45, 02 Kwi 2007 |
|
|
Zaraz |
|
|
|
Dołączył: 13 Sty 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: okolice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Premo napisał: | Weźcie ludzi głupot nie gadajcie. Mam już dość słuchania że wszystko stało się dzięki SKM. Wspólny bilet to dzieło SKM, FLIRTY też. Nie wspomnę o modernizacjach i szynobusach. Na razie SKM to 6 kibli i 1 linia. Chciałbym dodac że to wszystko zostało zaplanowane jeszcze przed uruchomieniem SKM i KM tylko realizuje swój plan |
Bardzo tajnie to było zaplanowane.
No to oświeć nas kolego, dlaczego KM traktuje SKM z jego (pożal się boże) sześcioma kiblami i jedną linią jak największego wroga? Ze "swoimi" setkami ezt powini wzruszyć ramionami i robić swoje nie zwracając uwagi na ujadanie kundelka.
P.S. Pytanie za 100 punktów: dlaczego EN57 nazwano "kiblami"? Naprawdę nie wiem - trochę mi się kojarzy z językiem niemieckim. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Nie myli się ten kto nic nie robi. | |
Wysłany: Wto 14:36, 03 Kwi 2007 |
|
|
Amator |
|
|
|
Dołączył: 01 Cze 2006 |
Posty: 94 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaraz napisał: |
Bardzo tajnie to było zaplanowane.
No to oświeć nas kolego, dlaczego KM traktuje SKM z jego (pożal się boże) sześcioma kiblami i jedną linią jak największego wroga? Ze "swoimi" setkami ezt powini wzruszyć ramionami i robić swoje nie zwracając uwagi na ujadanie kundelka. |
KM jest również relatywnie młode. Odziedziczyło niestety po PKP historię i tabor więc ciągnie się za nim wspomnienie poprzedniej świetlanej przeszłości transportu zbiorowego. Dajmy się jej również wykazać zamiast przekreślać na początku. Ma przecież tyle możliwości by wyjść z propozycjami dla klientów.
Może pojawienie się SKM zakłuciło wcześniejsze plany rozwoju KM i stąd takie zacietrzewienie Premo.
Zaraz napisał: | P.S. Pytanie za 100 punktów: dlaczego EN57 nazwano "kiblami"? Naprawdę nie wiem - trochę mi się kojarzy z językiem niemieckim. |
Jak dla mnie to chodzi o wygląd. Więc 14WE raczej kiblem nie jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:01, 03 Kwi 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KM nie traktuje SKM jako najgorszego wroga. Na razie nie zrobiło nic by wykończyć SKM. Prawdą jest że promocja na linii Otwockiej była spowodowana przez SKM. Ale gdyby nie prywaciarze to pomimo konkurencji w postaci SKM ceny by nie spadły.
P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:50, 03 Kwi 2007 |
|
|
Domka |
|
|
|
Dołączył: 18 Gru 2006 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ma przecież tyle możliwości by wyjść z propozycjami dla klientów.
Np. Szybkie podniesienie cen biletów! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Nadchodzi bitwa | |
Wysłany: Śro 10:01, 04 Kwi 2007 |
|
|
Amator |
|
|
|
Dołączył: 01 Cze 2006 |
Posty: 94 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Premo napisał: | KM nie traktuje SKM jako najgorszego wroga. Na razie nie zrobiło nic by wykończyć SKM. Prawdą jest że promocja na linii Otwockiej była spowodowana przez SKM. Ale gdyby nie prywaciarze to pomimo konkurencji w postaci SKM ceny by nie spadły. |
Ciekaw jestem tej bitwy jak KM wykjańcza SKM. Czym też może mu dołożyć? Czy będą to chwyty poniżej pasa typu namówienie by PLK nie udostępnił torów albo podwyższył stawkę za usługi?
Premo napisał: | P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek |
W takim razie wszystkie pojazdy komunikacji zbiorowej to kible, szczególnie te jeżdzące po torach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:40, 16 Sie 2007 |
|
|
rutek |
|
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: warszawa praga pn |
|
|
|
|
|
|
|
|
Premo napisał: |
P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek |
niestety żadna z odpowiedzi nie jest trafna
jako syn maszynisty z elektrowozów (bo to oni wymyślili tą nazwę) sprostuję
Kibel(pol.) jest to pojazd trakcyjny posiadający własną toaletę ( w odróżnieniu od siódemki czy dziewiątki ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:24, 25 Sie 2007 |
|
|
Harry |
|
|
|
Dołączył: 25 Sie 2007 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to ciekawe, ja spotkałem się z wersją że ma szafę w wagonie silnikowym w miejscu rzeczonego kibla i tylko z taką się spotykałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|