Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum pasażerów Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie Strona Główna

Forum pasażerów Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie Strona Główna » Aktualności » Nowe pociągi dla SKM Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 18:30, 29 Mar 2007
Premo

 
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów



Na razie inaczej się nie da. Kasowniki są drogie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:24, 29 Mar 2007
Sylvie

 
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów



Szanowny Panie Premo. Skoro tak nie lubisz SKM to może zapisz się na forum KM Smile Ja mieszkam w Rembertowie i nie przeszkadza mi, że jeżdżę SKM z mieszkańcami Sulejówka, bo to są tacy sami ludzie jak ja. A miejsce w kolejce jakoś zawsze umiem sobie znaleźć, więc po co robić problemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:45, 29 Mar 2007
Domka

 
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów



Kolega Premo na wszystkich forach prubuje udowodnić że KM jest ,,cacy" a SKM to samo zło !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:53, 30 Mar 2007
Krzys137

 
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów



Domka napisał:
Kolega Premo na wszystkich forach prubuje udowodnić że KM jest ,,cacy" a SKM to samo zło !


No to specjalnie dla kolegi Premo:


Świeżutki Flircik KM. Będą mieli w 2008 roku takich 10 każdy po 4 podjednostki, 212 miejsc siedzących i 284 stojących. I w dodatku każdy z nich nie będzie miał nawet złamanej klamki z EN75. Po prostu jeździć nie wysiadać!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:18, 30 Mar 2007
Premo

 
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów



takie coś można było kupić. Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2). Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h
A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:09, 02 Kwi 2007
Zaraz

 
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: okolice


Premo napisał:
takie coś można było kupić. ...



Premo napisał:
Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. ...

To chyba jedyna rzecz, ktore mu się udała. Od tylu lat mówi się o kolei aglomeracyjnej w W-wie. Wreszcie ktoś zobaczył interes w jej zorganizowaniu. Nieważne, że SWÓJ - ważne, że pasażerom pokazał iż można jeżdzić wygodniejszymi i ładniejszymi pociągami. Jak się okazuje pokazał także KM-om, bo sądzę, że bez SKM to o FLIRCIE byśmy czytali w specjalistycznych czasopismach, a nie widzieli na torach.

Premo napisał:
Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2)....

Policzyłeś ile sekund zarobi taki pociąg pomiedzy przystankami? I pewnie EN-y będzie przeskakiwał górą, żeby być szybciej.

Premo napisał:
Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h. ...

A czy Energetyka Kolejowa wie co z tym prądem robić?
Ciekawe czy byłbyś skłonny wydać pieniądze na bolid drogowy, żeby jeździć max. sześćdziesiątką.
Premo napisał:
A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
No może ...
PostWysłany: Pon 9:45, 02 Kwi 2007
Amator

 
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów



Premo napisał:
takie coś można było kupić. Ale kaczor koniecznie musiał się pokazać. Jednostki FLIRT mają przyspieszenie równe 1m/s2 czyli prawie jak w metrze(1,2m/s2). Przy hamowaniu oddają prąd do sieci. V.Max 160km/h
A cena 23mln zł za 4-wagonową jednostkę


To może czasem przejadę się również Flirtem. Muszę także przyzanać, że nowe albo odnowione EN są nawet miłe. Najwięcej daje likwidacja ścianek i zastąpienie ich szybami. A sygnał zamykania zamiast beeeknięcia brzmi jak zciągnięty z WE.
Chciałbym doczekać czasów kiedy KM będzie miała większość takich pachnących nowością składów zamiast rozklekotanych EN i piętrusów wypożyczonych od PR.

Nie rozumiem natomiast co zwykłemu pasażerowi po świetnych parametrach technicznych skoro tory i sieć trakcyjna są takie a nie inne. Gdzie można się rozpędzić do 160kh/h ?
A problem z oddawaniem prądu do sieci jest stary jak sieci trakcyjne - więcej psuje niż z tego porzytku. Zwyczajnie ten prąd nie ma czego zasilać bo inne składy są w obrębie innych sekcji. A do elektrowni odesłać się nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:31, 02 Kwi 2007
Premo

 
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów



Weźcie ludzi głupot nie gadajcie. Mam już dość słuchania że wszystko stało się dzięki SKM. Wspólny bilet to dzieło SKM, FLIRTY też. Nie wspomnę o modernizacjach i szynobusach. Na razie SKM to 6 kibli i 1 linia. Chciałbym dodac że to wszystko zostało zaplanowane jeszcze przed uruchomieniem SKM i KM tylko realizuje swój plan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:45, 02 Kwi 2007
Zaraz

 
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: okolice


Premo napisał:
Weźcie ludzi głupot nie gadajcie. Mam już dość słuchania że wszystko stało się dzięki SKM. Wspólny bilet to dzieło SKM, FLIRTY też. Nie wspomnę o modernizacjach i szynobusach. Na razie SKM to 6 kibli i 1 linia. Chciałbym dodac że to wszystko zostało zaplanowane jeszcze przed uruchomieniem SKM i KM tylko realizuje swój plan


Bardzo tajnie to było zaplanowane. Laughing
No to oświeć nas kolego, dlaczego KM traktuje SKM z jego (pożal się boże) sześcioma kiblami i jedną linią jak największego wroga? Ze "swoimi" setkami ezt powini wzruszyć ramionami i robić swoje nie zwracając uwagi na ujadanie kundelka.

P.S. Pytanie za 100 punktów: dlaczego EN57 nazwano "kiblami"? Naprawdę nie wiem - trochę mi się kojarzy z językiem niemieckim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nie myli się ten kto nic nie robi.
PostWysłany: Wto 14:36, 03 Kwi 2007
Amator

 
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów



Zaraz napisał:

Bardzo tajnie to było zaplanowane. Laughing
No to oświeć nas kolego, dlaczego KM traktuje SKM z jego (pożal się boże) sześcioma kiblami i jedną linią jak największego wroga? Ze "swoimi" setkami ezt powini wzruszyć ramionami i robić swoje nie zwracając uwagi na ujadanie kundelka.


KM jest również relatywnie młode. Odziedziczyło niestety po PKP historię i tabor więc ciągnie się za nim wspomnienie poprzedniej świetlanej przeszłości transportu zbiorowego. Dajmy się jej również wykazać zamiast przekreślać na początku. Ma przecież tyle możliwości by wyjść z propozycjami dla klientów.

Może pojawienie się SKM zakłuciło wcześniejsze plany rozwoju KM i stąd takie zacietrzewienie Premo.

Zaraz napisał:
P.S. Pytanie za 100 punktów: dlaczego EN57 nazwano "kiblami"? Naprawdę nie wiem - trochę mi się kojarzy z językiem niemieckim.


Jak dla mnie to chodzi o wygląd. Więc 14WE raczej kiblem nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:01, 03 Kwi 2007
Premo

 
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów



KM nie traktuje SKM jako najgorszego wroga. Na razie nie zrobiło nic by wykończyć SKM. Prawdą jest że promocja na linii Otwockiej była spowodowana przez SKM. Ale gdyby nie prywaciarze to pomimo konkurencji w postaci SKM ceny by nie spadły.

P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:50, 03 Kwi 2007
Domka

 
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów



Ma przecież tyle możliwości by wyjść z propozycjami dla klientów.
Np. Szybkie podniesienie cen biletów!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nadchodzi bitwa
PostWysłany: Śro 10:01, 04 Kwi 2007
Amator

 
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów



Premo napisał:
KM nie traktuje SKM jako najgorszego wroga. Na razie nie zrobiło nic by wykończyć SKM. Prawdą jest że promocja na linii Otwockiej była spowodowana przez SKM. Ale gdyby nie prywaciarze to pomimo konkurencji w postaci SKM ceny by nie spadły.


Ciekaw jestem tej bitwy jak KM wykjańcza SKM. Czym też może mu dołożyć? Czy będą to chwyty poniżej pasa typu namówienie by PLK nie udostępnił torów albo podwyższył stawkę za usługi?

Premo napisał:
P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek


W takim razie wszystkie pojazdy komunikacji zbiorowej to kible, szczególnie te jeżdzące po torach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:40, 16 Sie 2007
rutek

 
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa praga pn


Premo napisał:


P.S Określenie kibel pochodzi od smrodu z tych jednostek


niestety żadna z odpowiedzi nie jest trafna Razz
jako syn maszynisty z elektrowozów (bo to oni wymyślili tą nazwę) sprostuję
Kibel(pol.) jest to pojazd trakcyjny posiadający własną toaletę ( w odróżnieniu od siódemki czy dziewiątki Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:24, 25 Sie 2007
Harry

 
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa


No to ciekawe, ja spotkałem się z wersją że ma szafę w wagonie silnikowym w miejscu rzeczonego kibla i tylko z taką się spotykałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowe pociągi dla SKM
  Forum pasażerów Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie Strona Główna » Aktualności
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin