Wysłany: Sob 10:36, 17 Mar 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie wsiadaj też do 14WE. To są przecież "gówniane" EN57 którym z powodu różnych wypadków(najczęściej pożaru) nie można było tradycyjnie zmodernizować. Dziwne że dopuścili je do ruchu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | SKM 14WE |  |
Wysłany: Sob 13:14, 17 Mar 2007 |
|
|
mario |
|
|
|
Dołączył: 09 Mar 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Legionowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pociągi 14WE są bardzo ekskluzywmne proszę nie podważać moich kompetencj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:24, 18 Mar 2007 |
|
|
Premo |
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Weź człowieku nie rób jaj. Skarpety ze stadionu też mają etykietę "ekskluzywne. Komfort podróży 14WE niczym nie różni się od zmodernizowanych jednostek KM. Róznica jest taka że kosztują one nie 9mln lecz 1,5mln i nie wymieniano im pudła. W 14WE zastosowano nadal rozruch oporowy podczas gdy od tego roku podczas NG KM wymienia go na impulsowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:18, 22 Mar 2007 |
|
|
Ale |
|
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co to za poziom. Miłość do Kolei Mazowieckich naprawdę nie zastapi głębszej wiedzy i języka. Szkoda w ogóle się odzwywać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Impulsywny rozruch |  |
Wysłany: Pią 18:19, 23 Mar 2007 |
|
|
Amator |
|
|
|
Dołączył: 01 Cze 2006 |
Posty: 94 |
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Premo napisał: | Komfort podróży 14WE niczym nie różni się od zmodernizowanych jednostek KM. |
Właśnie, że komfort się różni. Składy EN są podzielone na małe kliteczki przedziały i platformy przy wejściach. Całość daje wrażenie klaustrofobiczne. W 14WE czuje się znacznie więcej przestrzeni mimo, że wymiary są te same co EN.
Premo napisał: | Róznica jest taka że kosztują one nie 9mln lecz 1,5mln i nie wymieniano im pudła. W 14WE zastosowano nadal rozruch oporowy podczas gdy od tego roku podczas NG KM wymienia go na impulsowy |
Na każdym składzie powinna być cena jednostki sugerująca pasażerowi gdzie lepiej wsiadać. Powinny być także dokładne specyfikacje zastosowanych zespołów napędowych, urządzeń rozruchowych, sprawność, niezawodność, itd. Inaczej nie będziemy mogli fachowo ocenić, którym składem bardziej komfortowo się jedzie.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|